Termeni si conditii

Politici de securitate si confidentialitate


Urmatoarele reguli stabilesc politica de confidentialitate promovata de Dinoland.ro. Aceasta politica explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatii personale inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau e-mailul).
Informatiile oferite in momentul cand va inregistrati sunt folosite pentru a va permite sa aveti acces la anumite parti ale site-ului Dinoland.ro cum ar fi reutilizarea adreselor deja salvate, posibilitatea de a vedea istoricul comenzilor anterioare, posibilitatea de a primi cupoane promotionale in functie de comenzile deja efectuate etc.

Colectam informatiile de la clienti pentru a putea onora comenzile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenzilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare, numerele de telefon, adresa de e-mail. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre site-ul nostru. De asemenea vom avea nevoie de informatiile referitoare la cont (adresa e-mail si parola), pentru ca dumneavoastra sa va puteti accesa ulterior contul creat.

Cand va revizuiti informatia personala, noi va oferim spre utilizare un server cu grad inalt de siguranta. Software-ul acestui server cripteaza informatia pe care o introduceti dumneavoastra, inainte de a ne fi transmisa noua. In plus, avem proceduri de securitate care acopera stocarea si divulgarea informatiilor dumneavoastra, pentru a preveni accesul neautorizat si pentru a actiona in concordanta cu legislatia din Romania referitoare la protejarea datelor. Acest lucru inseamna ca, uneori, este posibil sa va cerem sa faceti dovada identitatii dumneavoastra inainte de a va dezvalui anumite informatii personale.
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.



Modalitati de Plata

Toate preturile afisate in magazinul dinoland.ro contin TVA si nu includ taxa de transport.
Dinoland.ro isi rezerva dreptul de a modifica preturile fara nici o notificare prealabila.

Orice comanda plasata prin intermediul site-ului Dinoland.ro are valuare contractuala.

Plata comenzii Dumneavoastra se poate realiza prin:

Ramburs (Plata la Livrare)
Valoarea comenzii se achita la curier in momentul in care primiti produsele. Valoarea rambursului va fi aceea comunicata dumneavoastra in momentul comenzii si va fi trecuta si pe biletul de insotire a marfii.

Virament bancar
Alegand aceasta metoda va trebui sa realizati transferul bancar in avans pe baza unei facturi proforme emise de noi si pe care o veti primi la adresa de e-mail mentionata de Dvs.

Datele beneficiarului platii sunt urmatoarele:
• Denumire societate: SC eVision SRL
• Banca: Banca ING, Sucursala Cluj-Napoca
• Cont bancar IBAN: RO21 INGB 0000 9999 0211 6394
• Nr. de Inreg. la Registrul Comertului: J12/1555/2007
• Cod Unic de Inregistrare: RO21480653
• Adresa beneficiar: Cluj-Napoca, Str. Eugen Ionesco, nr. 40, ap. 6, judetul Cluj, Romania

Plata prin Cont Trezorerie

RO61 TREZ 2165 069X XX02 0345



Modalitati de livrare

Livrarea produselor se face intre 24-48 ore in zilele lucratoare prin curierat rapid.

Nu se fac livrari sambata si duminica

Costul transportului se calculeaza in functie de greutatea volumetrica a produsului. Costul transportului se calculeaza automat si este afisat in momentul plasarii comenzii

Unele produse pot avea transport gratuit, acest lucru fiind semnalat automat.

Exista cazuri rare, independente de actiunile noastre, cand durata de expediere prin curier rapid poate depasi 24-48 de ore. In aceasta situatie va rugam sa luati de indata legatura cu agentia serviciului de curierat din localitatea in care urma sa se efectueze livrarea pentru a afla mai multe detalii.

Vizualizati aici localitatile cuprinse in aria de acoperire a serviciului de curierat rapid.



Responsabilitati privind produsele

Numele, produsele sau serviciile mentionate in articolele publicate sunt marci inregistrate ale companiilor respective. Utilizarea oricarui nume de marca inregistrata este realizata doar in scopul analizei si nu constituie reclama pentru compania respectiva.

Dinoland.ro nu este responsabil pentru nelivrarea la timp a produselor, daca acest lucru tine de firma de curierat prin care au fost trimise. Orice reclamatie va fi adusa la cunostinta Dinoland.ro in maximum 24 de ore de la receptionarea produselor, urmand ca aceasta sa fie transmisa furnizorului produselor respective, spre solutionare.

Imaginile care sunt prezentate pe site sunt exemplificative, produsele efectiv livrate pot diferi de acestea in ceea ce priveste culoarea, aspectul etc. Caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate in acest site se pot schimba fara o notificare prealabila. Valoarea maxima a obligatiilor Dinoland.ro fata de orice client in cazul nelivrarii sau al livrarii necorespunzatoare a produselor cumparate este valoarea sumelor incasate de firma noastra de la respectivul client. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, Dinoland.ro isi aloca dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta, daca livrarea nu s-a efectuat inca. Comenzile care nu sunt confirmate telefonic sunt anulate. Preturile produselor pot fi modificate. Daca exista comenzi in curs de desfasurare se va respecta pretul de comanda, sau, dupa informarea telefonica a clientului despre noul pret acesta poate sau nu sa pastreze comanda.

Stocurile de produse afisate pe site pot sa difere in anumite situatii de stocurile reale, de aceea confirmarea produselor si/sau a comenzilor va fi facuta exclusiv telefonic. Confirmarea de comanda primita prin e-mail nu ofera nici un fel de garantie in privinta rezervarii produselor sau a stocului si nu are valoare fiscala.



Garantii oferite

Garantie comerciala

Garantia comerciala este conform certificatului de garantie emis de catre producator, in functie de categoria de produs si reprezinta perioada in care consumatorul beneficiaza de reparatii gratuite din partea vanzatorului/producatorului.

Garantia de conformitate

Toate produsele beneficiaza, prin lege, de garantia de conformitate care reprezinta perioada legala de 2 ani in care consumatorului i se aduce produsul la conformitate in mod gratuit. Conformitatea se refera la caracteristicile produsului oferite consumatorului prin publicitatea aferenta facuta de vanzator/producator.

In cadrul termenului de garantie de conformitate producatorul repara, inlocuieste sau restituie contravaloarea produsului, conform LG449/2003, Art.11, Alineat 2. Perioada de timp stabilita de remediere a reparatiei nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.

Conform OG21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare.



Politica de returmare a produselor


In cazul in care produsul comandat nu corespunde prezentarii de pe site-ul www.dinoland.ro sau prezinta defecte de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen de 30 de zile din momentul in care l-ati primit.

Informatii privind exercitarea dreptului de retragere
Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, în termen de 14 zile.
Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor sau, in cazul bunurilor multiple comandate printr-o singura comanda si livrate separat, data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului produs.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca trimisa prin email catre SC Evision SRL la adresa office@evisioncompany.ro
In acest scop, puteti folosi modelul de retragere alaturat; folosirea lui nu este insa obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecintele retragerii
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.
Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa depozitului de la care au fost expediate, adresa pe care o veti primi in scris, prin email, imediat dupa confirmarea primirii solicitarii de retragere, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

Model de formular de retragere
Prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract.



Catre SC Evision SRL,
Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse: ............

Comandate la data ............ / primite la data ............

Numele consumatorului ............

Adresa consumatorului ............

Data ............



Potrivit articolului 9, Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14."

Potrivit articolului 13 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014
"(1) Profesionistul (S.C. Evision S.R.L.) ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11.
(2) Profesionistul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii."


Obligatiile consumatorului in cazul retragerii, conform articolului 14 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014
"(1) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
(2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. [...]
(3) Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor in cazul in care profesionistul a omis sa il informeze cu privire la dreptul de retragere in conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).
(4) Profesionistul trebuie sa poata face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor."


Pentru varianta completa a Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 click aici

Produsele returnate vor fi trimise sau aduse personal la adresa depozitului Evision SRL, adresa care va fi comunicata de catre agentul de vanzari in momentul in care ii este adus la cunostinta returul. Produsele NU se vor returna prin Posta Romana si nu se vor expedia la nici o alta adresa decat cea specificata de agentul de vanzari.



Dispozitii finale

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu cumpararea si lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat.






Copyright DINOLAND. Dinoland este marca inregistrata.